Friday, January 15, 2010

sang mantan

jeles tngok org ngah bhgie .
jeles tngok org ngah becinte .
jeles tngok org dilamun cnte .
jeles tngok org yg de sumbady tuk amek berat pase diorg .
jeles tngok org g dating .
jeles tngok org mcj2 gf/bf diorg .
jeles tngok diorg gayot2 kt fon .
jeles tngok diorg manje2 ngn psngn diorg .
jeles ! jeles ! jeles !


CEMA ! WAKE UP LA . KATE TA NA BERHARAP ! ASAL CENI LAGI ?? URGHH !


hmm.. n dis lyric very suitable with me , i think :'(


Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang slalu engkau cinta
Kini roda telah berputar


Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar


MANA JANJI MANIS MU ?
MENCINTAIKU SAMPAI MATI .
KINI ENGKAU PON PERGI ,
SAATKU TERPERUK SENDIRI .


Akulah sang mantan
Akulah sang mantan
Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Mana janji manismu
Setia sampai aku mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku jatuh dan sendiri


MANA JANJI JANJIMU ?


caner je na wat ak ta ngat , ta rendu , ta pk , ta syg tp ta benci , ta beharap n sume la . caner je ???


DAMN !!

No comments:

Post a Comment